Zwroty, wymiana i reklamacje

Zwrot towaru

Masz 14 dni na zwrot zakupionego u nas towaru.

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu. 

FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA TUTAJ
2. Starannie zapakuj zwracany produkt razem z formularzem zwrotu.
3. Wyślij przesyłkę na adres:

Butik La Miss

ul. Żytnia 2

83-050 Bielkowo

tel.536830302

NIE WYSYŁAJ DO PACZKOMATU

Koszt odesłania towaru od Konsumenta do Sklepu nie podlega zwrotowi - Konsument odsyła produkt na własny koszt.

Nie mamy obowiązku informować o nadejściu zwrotu. Uprzejmie prosimy wysyłać z opcją śledzenia.

Pieniądze zwracamy w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej na polskie konto bankowe. 

Przelew zwrotny na zagraniczne konto bankowe wiąże się z pomniejszeniem kwoty o 25 zł ze względu na pobieraną prowizję bankową.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Wymiana

Chęć wymiany należy zgłosić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (w tym celu należy wypełnić i wysłać wraz z produktem formularz wymiany) 

FORMULARZ WYMIANY DO POBRANIA TUTAJ

Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

- swój login ze sklepu lub numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- model, rozmiar oraz kolor towaru na wymianę

Wyślij przesyłkę na adres:

Butik La Miss

ul. Żytnia 2

83-050 Bielkowo

tel.536830302

W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący.

Koszt przesyłki do Kupującego wynosi 16,90 zł, kwotę tą należy wpłacić na konto: 36 1140 2004 0000 3802 7682 8108.

Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z produktem).

W przypadku zwrotu wymienionego towaru masz 14 dni na odstąpienie od umowy od daty jego otrzymania.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.

FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA TUTAJ
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Starannie zapakuj produkt razem z formularzem reklamacji.
3. Wyślij przesyłkę na adres:

Butik La Miss

ul. Żytnia 2

83-050 Bielkowo

tel.536830302

PARAGONY:
W paczce nie ma paragonu fiskalnego ponieważ firma Butik La Miss korzysta ze zwolnienia z obowiązku ewidencji obrotu za pomocą kasy fiskalnej
(podst. prawna: Rozp. Min. Finansów z dnia 26.07.2010r. Dz. U. Nr 138, poz. 930 z późn. zm.).
Potwierdzenie płatności wraz z potwierdzeniem dostawy zamówienia jest pełnoprawnym dowodem zakupu.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl