Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać pocztą lub kurierem na adres:

Butik La Miss

ul. Żytnia 2

83-050 Bielkowo

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres pocztą polską lub kurierem wraz ze zwracanym produktem/produktami. NIE WYSYŁAĆ DO PACZKOMATU>

Koszt odesłania towaru od Konsumenta do Sklepu nie podlega zwrotowi - Konsument odsyła produkt na własny koszt.

Zwroty za pobraniem nie będą odbierane.

Butik La Miss

ul. Żytnia 2

83-050 Bielkowo

FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA TUTA

Dołącz do przesyłki zwrotnej.

Nie mamy obowiązku informować o nadejściu zwrotu dlatego uprzejmie prosimy wysyłać z opcją śledzenia.
Pieniądze zwracamy w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej na polskie konto bankowe. 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

 

 

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl